AFGELAST: Ontmoetingsdag & Algemene Ledenvergadering: 4 april 2020

zaterdag, 4 april, 2020 - 10:30 t/m 16:00

AFGELAST - Update 12/3/2020: In verband met het corona-virus hebben wij helaas moeten besluiten om de ALV en themadag op 4 april af te lasten. Alle leden ontvangen hierover nog bericht via de post. We vinden het erg jammer dat we elkaar deze dag niet kunnen ontmoeten, maar stellen de gezondheid en veiligheid van de bezoekers voorop. Momenteel is nog niet duidelijk of de themadag verzet wordt, maar wanneer we hierover nieuws hebben, zullen we je zo snel mogelijk informeren.

---

De Algemene Ledenvergadering en aansluitende themadag zal op zaterdag 4 april plaatsvinden in Nijmegen. De exacte locatie, tijd (nu nog onder voorbehoud) en het programma volgen zo snel mogelijk: binnenkort vind je hier meer informatie. Leden van de vereninging krijgen natuurlijk ook een persoonlijke uitnodiging.

We nodigen je in ieder geval alvast van harte uit voor deze dag, waarbij je zowel kunt meedenken en -beslissen over de koers van de vereniging, als ook interessante en leuke workshops kunt volgen en natuurlijk gewoon een fijne dag kunt hebben.